BAWANG

Friday 6 January 2012

AMALINA CHE BAKRI 
.
.
memang aku tabik gilaaa lah dia nieh 
mana tak nye 17A

..
..
tapi 
.
.

okayh apa sebab dia jadi canne nieh ehhh ?
maybe tekanan belajar mungkin ?
tapi dia sendiri yang cakap yang sebelum nie yang 
'dia memang tak bertudung dari dulu'
dan 'leggings yang dia pakai tuu , emak dia yang belikan ?'
okayh tu jawapan diaa

#korang g lah youtube search tak pun link bawah nieh
tgok lah sendiri apa yang dia cakap

Video4:Nur Amalina - Isu Foto 'legging' dan Rakan Lelaki

.
.

.
.
kita flashback dengan jawapan mak dia pulak ehhh

“Anak saya memang tidak bertudung”,

“Malah seluar yang dia pakai itu, saya sendiri yang beli”
haaa jawapan nie yang aku rase mcm 'haa pulak dah ' dengan leginggs yang nmpak seprti gamba kad ats tuh

 tuduhan Nur Amalina yang mewarnakan rambut, gemar bersosial ibunya berkata
 “Pelajaran anak saya tidak terjejas pun”.
 ‘Cantik’ jawapan ini, dibolehkan seseorang anak menjadi begitu asalkan pelajaran ‘first class’.  


hai tah laaa , aku pon tak tahu yelah dia kan pandai ofcourse orang ramai sayang dia, mungkin org tegur dia jugak sebab orang sayang dia kan ?
haa tapi dia pun manusia biasa jugak kan ?
yang tak kan lari dari kesilapan

.
.

dan petikan dari laman sosial
.
dan aku setuju sgt apa yang dikatakan
so yang baik kite ikudlah yang kurang baik tu kita jauhkan 
..
..
lagipun amalina akan
bakal menerbitan buku yang akan digunakan pelajar perubatan dan pensyarah. Empat kajiannya telah diterbitkan sebagai jurnal.

.
.


No comments: